Wednesday, August 6, 2008

way to release.....

Seronoknya bila kita berpeluang merasai semua nikmat hidup(walau mungkin bukan semua), tapi aku biasa lar, sangat bahagia dengan apa yang aku kecapi sakarang!!
Sukan basketball ni, aku mula maen waktu aku di sem 2, dulu-dulu waktu kat sekolah, aku suke tengok budak2 cina maen basketball, tp aku xtaw maen lg...tp skarang, atlist aku da pernah lah join tournament, lwan budak2 UIA, tp sumpah wa ckap, dieorang absolutely great!!! Dan bola ini, ku namakan ia sebagai "BOLA CINTA", hehe...sb aku da mula minat maen basketball ni, Wafi pun hadiah kan lar aku bola ni..cOol kan bf aku???


Gokart plak, mmg favourite aku lar, aku suke sngat sb aku boley release tension aku, biase la kan?? tension ckit2 tu... sb tu aku race, xpe lar berhabis duit pun, asal aku dpt release ketensionan ku..haha...it's better than aku lepak merata, x tentu arah kan?? huuu..that's nOt Me....

No comments: