Friday, July 17, 2009

Da day we had.

Ohh...I'm da best sis eva!


Two goljashs..rock da park!

Heys ladies, ...


Fourter pounder.


Me yg agak tak tinggi lar..huhu



Pada hari ini, abah ngan ma tiada di rumah, jadi tinggal kan kami berlima di rumah..
memandangkan saya 'kakak' sulong, tugas untuk jaga "anakanakwek" ini kena lah saya sandang...tapi bukan susah pun, jaga mereka ini..comelcomel je perangai "anakanakwek" ini..
Gambar-gambar diatas diambil ketika kami bersiar-siar di taman Syahbandar, Kuala Terengganu, singgah sana jap, untuk tengok apaapa yg menarik.
Lagipun, waktu kami pergi ni, hari jumaat, jadi ada 'bundle'..waa...sakan jugak buang duit kat sini, layan anakanakwek ni, memang penim sikit lar..tapi seronok, bukan selalu saya ada peluang bawak mereka ni g jalanjalan. kesian.
sebelum pulang, kami ke KFC MydinMall, Aimi, si bongsu inginkan peha ayam KFC, da best place is, singgah aja di Mydin Mall..
Then, there was something happened in Mydin, and tak tertulis..hehs!






2 comments:

solehah said...

sweet siblings.~
yg bju putih tuh ur lil sister.?
cute,cm akak dia.
;p

[[..Dhia..]] said...

yup!! all siiblings..acuan semua x same..heeee....

;)