Tuesday, July 6, 2010

11 DAYS

Dah sebelas hari aku tak buat pape updates untuk dipostkan di entry ni.
Kekangan masa yang mengahalang aku untuk update blog.
Lagipun, tugas perlu diberi keutamaan.

Dan hari ini, sedikit lega lepas dah pusim kepala tak tahu nak highlight pe isu yg sepatutnya dijadikan news..means the news value story...Datuk Seri, U bikin I pusim kepala la..hee**
Alhamdulillah siap jugak! thanx kak wawa.

Hmm...sekarang ini, bila ada kelapangan je, aku lebih suka membaca. comel bukan? sebab comel, aku baca semua bahan ilmiah, megazines and newspaper of course! ( kalo di ofis, ruangan aku di celah-celah meja yg tiada empunya badan)..Hekhek!!

Sebab bagi aku, kerja macam aku ni, mmg kena jadikan buku ataupun pape jua bahan bacaan memang dah kena jadi macam makanan aku.
Hee..bukan ulat buku ni..makan buku.

Ini, baru lepas baca BH, akhbar yg paling aku suka. Macam-macam berita yg ada.
Berita yg maut jatuh jambatan yg dalam B.U semalam pun, turut ada dalam BH.

For u all punya information, I went for the accident place, and that was too horrible. Sangat ngeri, NAUZUBILLAH YA ALLAH.

*AL-Fatihah pada si arwah**

Ok, berbalik semula cerita aku...2 malam aku sempat spent time with my lovely parents who came to sent my beloved brother to GMI. Seronok Tuhan je yg tahu, walaupun ada penatnya.

Ma bawa keropok, kueh, sempat lagi g bolok-bolok kat IKEA,makan meatball yg best tu.. pergi lawat sedara lagi kat Sentul, balik rumah before pejam mata, sempat lagi sembang-sembang.

And the most precious moment is to see the smiley face of my lovely ABAH. I noe that he is tired, but he is happy to met me :)) *HUGS**

I think I should stop right now.

And people, I noe u miss me too rite? Dun cry for me please..

p/s: Take care u all.

I just realize that lama dah I x upload my new pixs kan? bukan xde pixs, just the way to upload tu yg susah. =(
nevamind, promise to update my new photos sooner :)

3 comments:

Feng said...

ece sibuk kak eyna lenim.

;p

Jeff Ahmad said...

Want me to redirect Perajurit to your current address?

Diana Alim said...

ili: a bit buzy here :) hee..
syuk: I will give u my new address kay.hee