Monday, August 2, 2010

TERIMA KASIH---TAHNIAH

Mungkin kadang-kadang aku terlepas untuk mengucapkan 'terima kasih', 'tahniah'.
untuk apa jua yang kamu lakukan ataupun usahakan.
Namun---itu bukan beerti aku perempuan yang tidak tahu menghargai.

Mungkin---penghargaan aku tidak transparen untuk kamu.
Tetapi---- cukup untuk aku tahu yang aku sangat-sangat menghargai kamu.

Sehingga penghargaan itu membuatkan aku lupa untuk mengucapkannya secara lisan!
Walau apa pun caranya---kamu perlu tahu bahawa perempuan ini terlalu menghargaimu.

Dia: Awak kena pergi sekolah, dan belajar lagi......
Saya: Haahhh...sekolah? buatpa kena pergi sekolah????
Dia: Hmm...pergi belajar untuk lebih tahu macamana nak hargai orang, belajar untuk cakap thanx kat saya.
Saya: .......(Terkedu sebab terkena atas dahi sendiri) lalu menjawab....Hmm..ok...g sekolah.


(*...*) Diana, belajar untuk ucap terima kasih kat dia, belajar menghargai tak rugi. Jangan penting diri.

No comments: