Sunday, February 20, 2011

batuk selesema aku takbaik lagi ni

ok first..selamat malam..
ni aku dah ada mood nak update blog aku ni...
sekarang aku sedang facebooking, sambil tengok gambargambar lama aku..

terkenang pulak aku kat benda benda lama yg pernah aku buat dulu..
ngn keje aku sekarang, masa xde, balik entah jam berapa...
tido rehat entah ke mana...aku teringin nak buat aktiviti-aktiviti riadah aku yg aku buat dulu..

kalau dulu, suka hati aku je nk g panjat wall bilabila masa aku suke...
main basketball ngn kwn kwn sekepala...
bangun awal pagi g jalan kat pantai..
tapi sekarang ni, satu habuk pun aku x wat pape kat diri aku..
if aku cuti, masa aku, online, xpun g OU, tengok movie..tu je yg mampu..
sampai aku cam dah kering buat semua tu..

sebab tu bukan fitrah aku, suke benda benda camtu..yg aku suke, aku nak..
benda benda yg ley wat aku free..relax...
bila aku ley wat lagi ni..teringin nk main wallclimbing kat cini, tapi kawan? ada ke?
aiyoo....aku mengarut lagi ...:(

                                             gambar sewaktu di Pulau Bidong dua tahun lalu.



No comments: