Monday, April 25, 2011

mak bedah mak bedah!

Hari ini, perjalanan kerja di ofis agak memeningkan kepala, sebab saya rasa macam ada hantu kejar kat belakang saya ni, suruh saya siapkan story lensa! ouuhh..nak cuti pun rasa tak aman. padahal story bukan pakai minggu ni, tapi atas sebab tertentu, saya terpaksa segerakan story saya. but at one point, bagus jugak, dah siap nnt, lagi rasa lega. hee....

sedang elok saya nak ketuk story lensa raja kaca saya ni, dah syok syok ketuk, dah nak hampir siap dah pun, kena buat kerja lain pulak.

tu tak pelah, sebab actually bukan kerja susah pun yg editor suruh buat, yang jadi susahnya, person who i supposed to get the comment, refused to talk. dah tu Tan Sri tu boleh cakap camni kat saya, "if i heard any comment on tv3 tonite, u will be finish for the rest of ur life". apa ni/ main ugut ugut saya gitu, saya wartawan, memang dah kerja saya.

"i am not a politician, and i dun wanna give any comment on this, but, if i heaerd any comments on tv3 tonite, you will be finsih for the rest of your life"! cam gup gup je...
but i respected his stance, cuma mendukacitakan coze I tak dapat news yg editor i nak.



p/s: wateva it is, i've tried mybest for u bosses. and hari ni jugak ada sorang "mulut laha" yang sukasuka hati sound orang, macam lah die tu bagus sangat, cantik? lagi la jahanammmmm! hati-hati lah mak bedah ye, bile nak soundsound org tu, kalo kena yg angin cam ko jugak, sama sama tarik rambut la jawabnya.!
                               ehh, panjang pulak p/s nya,,,haha..geram punya pasal !


No comments: