Saturday, May 14, 2011

12052011 --sahabat selamanya

 Momen kat rumah aku, masa ni ain ngan emmy datang rumah aku, dah malam dah masa ni, aku pun dah siapseiap nak beradu...tapi sebab rindu yg membuak-buak, dieorang dtg la jugak..





 ok, ain kata, cepat, nak test dulu cameran ni..so, aku ngn emmy pun posed la...pastu mula la aku muke kejut gitu..haha..tp maintain cute kan?! tengok muncung emmy, yg bakal ditakluki abg long tak lama lagi..heee
 i love them :) hugs!!
Ain, Nana dan Emmy-- Sya takde,  dia kat kemaman time ni..ouuh..rindunye nak gelakgelak sesame....
 tak sangka ain dah jadi isteri orang, tak sabar nk tunggu time aku pulak...
p/s: bile nak kawen?
lovely woman with a lovely heart. 

 ni dia..mec sya!!! manja ngat posed dia..hehe..

( mungkin ada yang tak tahu, mereka ni kawan-kawan aku masa sekolah di sek men teknik kuantan batch 2004-2005, kawan-kawan sekelas dan antara yang paling rapat ngn aku, sebab waktu sekolah dulu, aku xde ramai kawan,diaorang je la yg paling rapat ngn aku, kami sentiasa berempat, nana, emmy, sya dan ain, jadi kami senang gelarkan diri kami sebagai nesa..then nama tu lekat sampai sekarang. masa sekolah dulu kami selalu study sama-sama, ain paling kuat mengigau...if die terlelap je, mesti time dia bangun, dia akan cakap merapu,hee..sya pulak rajin orangnya, kelakar pu  ada gak, tak silap aku dia suka basuh baju, pastu time study dia suka dengar radio, meja study dia sebelah meja aku..hehehe..and paling tak boleh lupa die pernah kena ngn cikgu usop..hahaha...emmy lak sangat-sangat terror account, and walaupun terror, we all still kena ngn puan yeo..dan aku ngn ain adalah magsa yg paling teruk...haha,,aku ngn emmy selalu "bertekak" sebab taknak bagi puan yeo duk depan meja kitaorang...haha.. sekarang ni, masing-masing dah besar panjang, ain pun dah kawen, emmy dah bertunang, insyaAllah tak lame lagi kawen, yang tinggal, aku dan sya yg masih belum diikat, tapi masing-masing dah ada yang punya. haha! urmm...actually banyak lagi yang aku nak citer, cuma tak sempat je..nanti aku citer lagi!, i love OUR FRIENDSHIP)


Lirik Lagu Padi- Sahabat Selamanya ( OST Upin dan Ipin)
Dua tiga kapal belayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia
kerna..
Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
oh oh..
Berakit-rakit kita ke hulu
berenang-renang kita ke tepian
kita berbeza untuk saling mengisi segala kekurangan kita
menjadi..
Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… selama-lamanya setia…
Tiada bukit yang terlalu tinggi
untuk kita daki bersama
dan tak ada laut yang terlalu dalam
untuk diselami…
Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya ohh..
Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… selama-lamanya… setia…

No comments: