Monday, September 5, 2011

millions love


I LoVe yOU, i loVe whEn wE bOth laUgHing tOgetHer. I LoVe whEn wE bOth sHariNg tHe saMe JOyS. I LoVe yOU, aNd wiLL aLwaYs Do SaYaNg!

 pengakuan ikhlas secara bertulis :) winkwink! saya suka korek hidung. Eewww!

Antara permainan yang menguji tahap kebolehupayaan dalam mengenali hatibudi, perasaan, perangai, kegemaran pasangan kalian.Tak susah pun nak main, tapi bila dah cuba main, mesti korang akan ketawa terbahak-bahak, sebab ada antara soalan-soalan lucu yang pasangan kalian, yang menggeletek perut! and akan buat u alls rasa nak peluk pasangan u alls depan semua orang. woow!! 
 
cara bermain:
1. Ada kertas dan pen. (atleast kena standby dalam beg, senang if nak catat apa-apa kan?)
2. tanyalah apa jua soalan kepada pasangan anda (apa jua soalan, suka makan apa? pernah tak korek hidung sapu kat orang ke, pape je lah, janji ada jawapan.) Ha ha ha..
3. tunggu si dia siap menjawab soalan anda. 
4. apabila si dia siap dengan jawapan, tukar kertas, dan ulang balik permainan tu, maksudnya awak pulak yang menjawab soalan pasangan awak.  
5. Setelah selesai, biarkan pasangan/anda atau masing-masing boleh sama-sama melihat atau menyemak jawapan tersebut. 
--masa ni baru anda akan tahu, sejauh mana pengetahuan pasangan anda dengan perangai anda. 

p/s: jika awak gembira, saya sejuta kali lebih gembira dari awak. LOVE.

3 comments:

UmmiShahirah said...

so sweettttt mysis! =)

Diana Alim said...

:)

UmmiShahirah said...

abg n kakak berdua yang dulu2 buat saya rasa cinta itu besar ertinya..
thanks..
ingat tak saya cerita dulu k.nana?
thanks once again.. =)