Tuesday, January 15, 2013

saya terlalu penat dengan semua ini...


Saya penat bermain “hide and seek” dengan awak, saya penat hidup seperti  merpati yang berada di dalam sangkar emas, dan saya juga penat kerana perlu bersama awak untuk tempoh 24jam sehari, dari saya terjaga dari tidur sehingga saya melelapkan kembali mata saya. Saya juga penat untuk mencoret impian bersama-sama awak, kerana saya sendiri tidak pasti sama ada mampu atau tidak untuk dilaksanakan. Saya juga penat untuk tidak dipercayai, saya penat kerana hidup diburu rasa  tidak percaya oleh insan yang paling rapat dengan saya. Saya penat melayan kerenah manusia di sekeliling saya, saya terlalu penat dengan semua ini. Ya Allah, pinjamkan aku kekuatanMu.

2 comments:

Anonymous said...

Mnta ptunjuk dri Allah k :)Dia akn bg jwpan trbaek.Trbaek atau tk,you can feel it.Jgan slah lngkah,you still have time to fikir&solat mnt ptnjuk.Ringan truskan & bgtula sbalikny.cool k,anda seorg yg kuat :)

Diana Alim said...

thank you darling :)