Saturday, February 9, 2013

saya harap masalah tak cari saya.

Salam babes,

semoga semuanya baik-baik okey?!

Menjadi manusia memang kita x lari dari berhadapan dengan masalah kan? tapi setiap kali kita ada masalah, mesti akal kita xdapat berfikir dengan baik kan? sebab tu kalau boleh kita nak hidp dalam keadaan yg xde masalah kan? walauuuupuuunnn mustahil... wajib la masalah tu datang cari kita, x pun kita yg cari masalah.

Seberapa besar masalah tu, saya yakin boleh diselesaikan, tapi saya lebih suka menyendiri apabila saya berdepan dengan sesuatu masalah. Saya x tahu kenapa untuk saya, saya akan jadi berat mulut untuk berkongsi masalah saya, sedangkan saya tahu ada yg sudi mendengar, dan membantu. Mungkin saya selesa begitu.

Masalah kadang-kadang buat kita lupa siapa diri kita, masalah juga menjadi guru pada kita untuk kita jadi lebih matang dan tabah, tabah sangat kan???  hahaha.. whatever sy seorang yg x lari dari berhadapan dengan masalah.

Saya sangat berharap yg saya ni diberi kekuatan yg berganda apabila berhadapan dengan masalah, tidak lah sy melepaskan masalah sy dengan trek jogging. kesian jugak kaki aku terhentak-hentak atas trek tu. Tapi itu cara saya sekarang, dan saya sangat selesa bercumbu dengan trek bawah rumah saya.

okbye, sambung kerja!

oopsss, Gong Xi Fa Cai pada semua! muaahh


No comments: