Tuesday, March 24, 2009

ABH Road Tour(MydinMall)































Kawankawan..

Finalis Anugerah Bintang poplular telah datang berkampung selama dua hari lar ku kira, di Kuala terengganu(MydinMall)..mereka stay di Sumai Suite Hotel, sesi betemu peminat plak di Mydin Mall..Dan mereke juga turut berpeluang untuk menaiki TTI River Cruise di Taman tamadun Islam..(aku boley nampak mereka yg excited bila dpat naik bus bandar dan TTI River Cruise tu)...Comey lar dey all ni....

Aku plak, off actually on friday and saturday tu...tapi, memandangkan En Baharom, person yg incharge utu ABH Road Tour di KT ni harap sangat aku ni dapat tolong die untuk ABH ni, jadi aku pun tolong lar pape yg patut...(xbaek hampakan orang kan??)..ngee..

Jadi peluang untuk aku dekati mereka yg rasarasanyer susah jugak lar kalau nak jumpa gini kan..aku ni ngan senangnyer boley lepak2 ngan dieorang(besh lar jugak seposen)..siap tengok movie same2 lagi tu, siap nyanyi2 lg tu(D mmg pandai nyanyi, suara die besh tu) hehe.....mereka ni amat sengal sebenarnyer,depan camera giler control cun/macho..Hahaha..(jgn marah D,zizan,FCat,Kak shila,Kenchana,Aiman,Adam,Nubhan,Ayu,Riz, and so so)..jadi, kawankawan, jangan tertipu kay..haahaa...

Almost a day aku spent time ngan merekamereka ini, D teramat lar manja..aiman lak seorang yg pendiam..FCat always rock..sape lg yg aku x sebut ni, adalah suamsuam kuku rocksnyer..Hee =)

Gambargambar di atas ni, sempat aku rakam untuk aku abadikan sebagai tambahan untuk koleksi peribadi aku..Cheehhh!!! kenangan bertemu mereka ni xkan aku lupa(beshbesh)......and sampai sekarang aku masih lg bercontact2 ngan merekamereka ni...

Last, To all of u, Semoga berjaya untuk ABH pada kali ini..






























No comments: