Thursday, March 26, 2009

MTPM with Media Bowling Tournament





Saya and Nasif..



Heyh, cam comel jer 2 budak sekolah ni,..




Team mate!! ~cool~


En Yasin, tangan tu x senonoh betol lar...takot saya..Sis, kantin sape jage??





Perlawanan bowling anjuran MTPN dengan Bernama dengan mediamedia yg laen sangat2 lar mencapai matlamat..iaitu untuk bersukesuke..
Bertemakan "Kembali ke sekolah", semua boleh di katakan mengikut tema..mmg jadi ah, ni semua idea Uncle fathil..sbb die pun boley tahan gilernyer...di tambah plak ngan orang2 media yg gilernyer berganda.. hahaha..
Aku plak diminta untuk mewakili Harian Metro, team mate aku, En.Azam, Nasif, and En.zaid..cam comel giler pakai baju sekolah.....aku pakai skirt hari tu, dress cam Greece bak kate Abg Shahrom..heee =D yang laen2 seragam, semangat beli tie same.....
team laen pun xkurang hebat dressup...de abang sorang ni, mmg jadi lar die, waa tabik spring la babe, boley pakai baju tadika tu..haha..siap pinjam beg sekolah anak lagi....comel seyhhh....
Besh giler ar deyall ni..sangatsangat lar sporting!!
Team kami(Harian Metro) dapat num 8...not bad lar, lgpun aku ni bukan reti sangat pun maen bowling..
x lupe nak ucap tahniah kat Sis(Rozainah Zakaria) sbb dinobatkan sebagai pemain terbaik kategori wanita...and En Kamal selaku pemain terbaik kategori Lelaki. TANHIAH TAHNIAH =)
besh besh besh besh!!! .......


No comments: