Sunday, October 4, 2009

tired off.


Hyep!! aku kira agak lama aku x update entry aku...

mungkin aku terlalu buzy. (sighs..) bukan mungkin, tapi memang betolbetol yang aku ni buzy..

bukan sebab aku yang nak membuzykan diri aku, tapi terpaksa.

satu minggu aku kerja direct, kuatnye aku, robot pun tak cam aku kut...

dan, aku perlu rehat.tapi camne?..


Oktober is the bad beginning for me..seperti waktu aku direntap dengan kerjakerja yang macam takde kesudahan, hubungan "cintun" aku yang macam tak taw ape ...memang tu semua buat aku penat dan sampai satu tahap aku taknak pikir apeape dah...(piii jalannnn daaaa)..


Heyss..aku dah macam cakap merapu rapu je, tapi xpe, dat's my right! hee....

mahu stop, continue working....


PENAT.



p/s; Dunia, aku baru beli satu beg baru,CR. Agak mahal kut bagi yg xde duit cam aku ni.wakaka..aku suke..

& trimas pada insan istimewa yg telah temani aku untuk hari beli belah itu.

No comments: