Thursday, October 15, 2009

kengkawan....

Hye,...xde keje...saje nak post entry.....bukan de pe nak kongsi sangat pun....
tapi tak semestinya ada apa apa baru boley post entry kan?? kan? kan??
Ni pun sementara tunggu Big Bos masuk, cakap kul empat ada meeting, tp batang hidung die pun aku tak nampak....Huh....

Bos, he's always right... urrmm, sok aku kan ke Besut, ikut budakbudak perghi buat 'sport selling', penat, dah tiga minggu berturut turut, kerja 7 hari seminggu...kalau aku rest pun, 23-25 ni..tu pun kena amik unpaid leave, huahua..potong gaji aku..(sadeees)....and hari ahad ni, aku akan ke Kemaman, roadshow di sana, and I was informed by azlin, yang kami bertiga kak Hajar, Azlin & me..akan naik Kemaman bertiga with Triton 4x4..sangat cool okey?? aku drove dah waktu amik Fern Nee tadi, caya lah, very powerful..promote nampak..haha..

Btw, aku tak sabar nak g konvo, boleh jumpa kawankawan...rindu la kat kawankawan.......rindu waktu sem1, sem2,em3, sem4,sem5, dan sem6 dah intern....(tapi paling rindu SEM1 la)..huhu..

p/s: Big Bos balik dah....chaow....huhu...

See u when I see u..Daa...

No comments: