Friday, June 11, 2010

Buhsangnya...

Lama dah xde entry, bukan apa, agak kelam kabut cikit minggu ni..
okey, hari ini aku kerja, sepatutnya tugasan aku hari ini adalah untuk buat interview and tengok reaksi PIBG@NUTP berkenaan dengan rombakan sistem pendidikanbagi kanak2 pra sekolah.

tapi susah betul nk dapat contact person yg sepatutnya tu, mujur ada kak Pang Chinn fei, tolong aku..xie xie ni jie jie :)

Rasa tak yah la nak tulis apa sistem tu kan? sebab aku pasti yg korang semua dah tahu RMK10 yg PM kite bentangkan pada 10 jun tu kan? :)

Yang tak tahu, pergi bukak paper sekarang...update yourself.

urmm..sebenarnya aku dah bosan ngat ni, lansung xde pe nk buat besides buat call and set appointment td. So, everything is done! Just wait for tomorrow :))

Now, waiting for Buletin Utama to on air. Then, I'm going home. Love wait me home. hee..

No comments: