Sunday, August 22, 2010

Be tHe bEst NOT thE BaD

Saya rasa saat ini saya seperti mahu menulis apa sahaja yang ada dalam kotak pikiran saya.
Saya rasa diri sangatsangat kerdil jika dibandingkan dengan temanteman lain.
Mengapa saya kata begitu pun, saya sendiri tidak pasti!

Tetapi...saat ini memang saya rasa seperti mahu terbang jauhjauh, dan tinggitinggi...
Dan berharap agar saya akan tiba di suatu tempat di mana tersimpannya sebutir mutiara yang penuh dengan seribu mukjizat.
Akan saya gunakan mutiara tersebut untuk lakukan apa jua perkara dalam hidup saya.
Mungkin menjadi lebih baik antara temanteman atau mungkin di kalangan sesiapa sahaja.

p/s: Sebaiknya, saya harus berpikir positif  dan yang baikbaik sahaja dari terus memberi prasangka buruk dan rasa tak puas hati pada diri sendiri bukan. ITU LEBIH BAIK!

e.n.d.s.

No comments: