Sunday, September 5, 2010

HELL ME!

And now, hati saya memang panas, tersangat-sangat panas,sampai saya rasa sesak sangat nafas.
rasa nak jerit bagitahu semua orang apa yang sedang saya hadapi sekarang,
berperang dengan perasaan sendiri. Bengang dengan rasa hati.
Memang saya akui, saya seorang yang panas baran, tapi baran saya hanya apabila ada orang lain yang mulakan dulu.
Orang yang tak kenal saya, mungkin boleh cakap saya cam baik, cam lembut, tapi yang dah tahu macam mana baran saya mungkin takkan berani usik saya.
Tapi tu lah, xde sorang pun yang betolbetol kenal saya, ada sorang tu, cakap kenal, tapi sebenarnya dia lah yang paling tak kenal saya.

Dan cara dia buat saya makin rasa ingin berada jauh ngn dia. Kalau boleh tak nak dekat langsung, sebab saya selalu akan rasa macam ada satu api kemarahan yang hanya tunggu nak merebak ajer bila dia mula buka mulut dan bertanyakan itu ini.

Sungguh menyakitkan hati.

p/s: sampai hari ini, aku tak pernah berhenti untuk belajar dari menjadi seorang yang tenang dan penyabar.


YA ALLAH, Engkau kuat kan lah hati, teguh kan lah imanku, tingkatkan KESABARAN dalam diriku, Nyahkan sifat KEBENCIAN yang ada YA ALLAH, sesungguhnya aku hanya insan yang tak pernah lari dari melakukan kekhilafan YA ALLAH...Aminnnn~~~

No comments: