Sunday, August 29, 2010

Alhamdulillah,setakat hari ini, "special report"  saya dah 80 peratus siap, cuma kena tunggu proses untuk mengeditnya pula.

Siang tadi, masa diluangkan hampir empat jam, bersama abg Nadzri(Cam), dan abg Din(pilot),ronda di sekitar PJ, Kl, itu pun untuk mengeshoot beberapa cutways yang tak cukup lagi untuk saya muatkan dalam sr saya nanti.

Sambilsambil saya duduk melilau kat shopping complex tu,mata tertangkap lah satu sudut pakaian kanakkanak, terpampang pulak signboard tulis diskaun 50%, 70%,sales, apa lagi, shopping lah tuan punya badan ni.

Tiga helai baju untuk anakanak mummy, RM 3 untuk biskut telur saya, and sebuah beg sandang yang telah lama saya impikan, siap nak mintak yang enche aiman punya. hehe...
Takpe, yang penting, harga berpatutan, barang baik punyerrrr!!

Dah sampai newsroom, tengok pulak abangabang cameraman sedang sibuk berhias, dengan lampu kelipkelip, liplapliplap! macam lagi dua hari nak raya jer..haha!

Untuk pengetahuan kawankawan, tahun ini saya beraya di Sri Pentas, yang mana merupakan tahun pertama saya beraya berjauhan dengan keluarga, insan tersayang, saudaramara dan kawankawan di K.T, maklumlah tahun pertama kerja, bersedialah untuk saya menitiskan airmata kerinduan Diana :(

Okey lah, got to go ..**_**

Selamat menjalani hari ini dengan sempurna wahai teman :)

P/s: kawankawan dah shopping raya belum, kalo belum, jom..saya temankan!

*Love*

No comments: