Friday, October 29, 2010

it's rainy!! and I'm late.

i'm on my way back to my hometown,
tadi turn dari teksi kat tengahtengah trafik light, punya lah jam..
tak cukup ngn jammed, HUJAN lebat pulak..
Habes basah kuyup aku.
habes cardi, habes bantal busyuk aku basah.
Camne lah aku nk harungi 8jam dalam bas tanpa bantal? belok la tekok aku nnt..
Huhu, naseb la blanket aku tak sempat nk basah...

gila, kelam kelibut aku tadi.
semuanya garagara lambat, bajet cam semuanya sempat..
haa, lastlast hujan, habess semua.
nasib tiket bas dah mintak sorang toke bas ni beli dulu, tu pun aku sampai, bas dah gerak..
heee..orang lain pulak tolong kejar bas untuk aku..
pape pun alhamdulillah, selamat jugak aku mengambil tempat dalam bas ni.

sempat lagu aku mengepost entry walaupun jarijemariku dah membeku ni.. huhu...
sejuk sejuk sejuk!! HUGS please...

p/s: Ya ALLAH, rahmati lah perjalan hambaMU ini...jauhi daku dari segala malapetaka.. AMEEN :)

No comments: