Wednesday, June 15, 2011

bestfriendforever

Salam semua pembaca blog, apa khabar, harap semua dalam keadaan baikbaik okeyh! 
saya nak tanya awak semua a few questions....
awak ada tak kawan yang awak dah BERKAWAN dengan dia sejak dari awak darjah satu?
awak ada tak kawan yang awak mula-mula kenal dia, awak rasa TAK SUKE sangat ngan dia? 
awak pernah tak masuk TOILET sama-sama ngan kawan awak?(dun get me wrong kay? ni kes waktu kecik-kecik dulu). 
then awak ada tak kawan bila awak duduk JAUH ngan dia, awak rasa RINDU sangat nak JUMPA ngn dia. 

  


saya tanya soalan macam tu, sebab saya pernah alami semua tu...saya ada kawan baik, lepas 6tahun berkawan, kami terpisah! sebab masing-masing dah bertukar sekolah, masa tu saya ingat saya dah terputus hubungan dengan dia, tapi tak, rupanya masing-masing tak lupa satu sama lain. I lOVE HER! 
this is her..i love HER so much...NUR SAHILA ABDUL LATIF
( bayangkan ketika saya bersusah payah mencari seorang yang bergelar "sahabat". saya buat random called kat semua kawan-kawan, tapi semua ada kerja, semua mengecewakan.
But when I called this pretty girl, she straight away say okey! I dun even know that dia baru habis class then terus datang sebab saya cakap tak makan lagi, and so damn lapar. so touching okey! thanx babe.
U are always in my mind, and always be apart of my life. 
 
 
and this is TUN AMIRAH ATHIRAH TUN BAHARUM..she's a cute girl..but WEIRD! pernah kami terputus hubungan kerana tanpa sebab...tapi pape pun, Bestfriend will always be a bestfriend. so much things that i shared with her, so much things we did together. and so much "old secret" that only us know. and she is my sleeping partner as well... Hee :) 
so that I LOVE both of you Ieyla, and teera.


 

1 comment:

~ iEyLa mYa ~ said...

sgt tharu k babe...
huhu
what are frens for rite
i'll always help u if i can k :)
thanks 4 d post...
love u...
mmuah