Sunday, June 12, 2011

salam takziah..




Gambar ni masa aku buat liputan berita mengenai kematian seorang pegawai kastam yang ditemui mati di bangunan sprm, and was given from my friend, hariz dari NST, btw, credit to him for all these candid photos...time ni aku kat hospital, which is masa ni tengah tunggu postmortem jenazah..(ALFATIHAH buat si arwah.) ...

untuk rekod: Ahmad Sarbani, 56, seorang pegawai kanan kastam yang bertugas di pejabat Kastam Pelabuhan Klang telah ditemui mati di gelanggang badminton, tingkat satu bangunan SPRM, di Jalan Cochrain, pada 6 April lalu selepas dilapor ke pejabat itu untuk bertemu pegawai penyiasat SPRM berhubung siasatan kes rasuah yang membabitkan 62 pegawai Kastam. Hingga kini, siasatan masih dijalankan berhubung punca kematian.

Kepada keluarga si arwah, takziah diucapkan, walaupun kematian itu mencetuskan kontroversi, dan pelbagai spekulasi dibuat, berhubung punca kematian si arwah,, bagaimanapun, kebenaran akan tetap terjawab..WALLAHUALAM..Moga roh si arwah ditempatkan di kalangan orang-orang beriman..Ameen. 

No comments: