Saturday, June 11, 2011

takde tajuk eh!

Motif, masa ni aku masih lagi terpacak kat ofis? nak kata ketuk story, bukan, tapi aku ni duk sibuk bermain "muka buku"..., tak pelah lepak lama sikit pun, Ni dah rasa nak mengepos something kat BLOG aku ni..... kebetulan malam ni pulak bola piala FA, terengganu lawan  kelantan..bab kata orang kelate,GOMO KELATE GOMO, orang tranu, PETEH TRANU PETEH! 


Okey, pakwe aku, ajak beating nak sokong mana, aku pun konpius, mula-mula aku bajet kelantan menang, tapi last-last tranu dah tunjuk TARING!!! memang MANTAP habis la..memang melompat katak la semua orang tranu esok, free free je boleh cuti, mesti sek sek ye berarok esok ni?...pape pun tahniah PASUKAN TERENGGANU,jUARA PIALA FA kali ni...SYABAS!!!sebab BERJAYA MENUMPASKAN KELANTAN 2-1 ( keputusan sehingga entry ini dikemaskini)..so, jawabnya, aku amik TERENGGANU lah....sebab aku sokong hak menang je! haha..(xde jati diri lah pulak aku ni!)..

p/s: pape pun, TOLONGLAH JANGAN ADA INSIDEN BAKAR BAS, RUSUHAN KE..tak larat dah nak tengok attitude penyokong-penyokong FANATIK ni, sebab KALAH MENANG, adat BERTANDING!  cerminkan peribadai sebagai anak MALAYSIA!!! 

Cop-cop..tadi aku sempat la berdiskusi dengan idola aku..chewaahhh..gitu?!?..macam biasa lah, ADA saje INPUT yang aku dapat......pape pun "U are the BEST lah"....okey, kita teruskan membaca....
sebenarnya, dah ngantuk lah, nak balik la.....esok i sambung kay! 

mr.love eh, rindu la kat awak......(*..*)

No comments: