Friday, September 30, 2011

saya bosan, awak buatpe tu?

Salam semua, semoga dalam keadaan sihat walafiat.

Harini saya offday, tak tahu nak buatpe, walaupun hakikinya banyak sangat kerja kat umah, errmm...bangun je tidor cepat-cepat mandi, sarung tshirt, and jeans, galas handbag, start babygirl, terus keluar..

Dan lokasinya, seperti biasa, and the only shopping complex that i noe its way to go..tadaaa!! pusat membeli belah, one utama di Bandar Utama, and now i'm here to renew my season parking pass, yang tempohnya tamat pada harini 30sept2011. Tadi punyalah susah nak mencari car park office ni, rupanya ada tersorok kat belakang tempat parking ni, tak strategik betul..hu hu hu! lain kali buat la kat tempat customers senang nampak.



u can drop by here for shops!

Saya try jugak usharrr lane beli tiket wayang, ingat nak layan movie sorang-sorang, tapi cam ramai, terus cam malas nak layan. okey la, dah lepas renew pass, saya masuk balik complex, eermm, ada la sebuah cyber cafe yg berdekatan ni, apa lagi, bayar RM4 untuk satujam penggunaan, agak mahal kan? tapi nak surf internet punya pasal. Lagipun ada email penting yg aku kena bukak dan baca, tu yg tak sabow-sabow. 

Yang taktahan, post kat fb, "be my company, teman saya jalan-jalan kat one utama. (*.*) errmm, boring!!!"--cam desperate sangat nak ajak teman kan? haha!

Sambil-sambil tu sempat beli popcorn kat kaunter makanan GSC tu. breakfsat belum lagi ni, and taktaw nak makan apa kali ni...da dapat offday, bosan pulak taktahu nak buatpe. errmmm.. agak-agaknya bila dah berumah tangga, rutin saya akan sama lagi ke tak? :)

Btw, semalam ada ikut officemates pergi makan ketam gemuk, ada gambar-gambar, nnt saya uploadkan. ni cabel xdak...kan ke sy dah ada camera free tu, of course every post akan ada gambarnya. hehe..

ok la, gtg..........nak pusing-pusing cari apa yang patut kat dalam o.u ni... 

p/s: saya harapkan cintahati saya ada disisi, uwaa..rindu :(   

No comments: