Friday, October 14, 2011

smart listen to the head, stupid listen to the heart.

Salam semua, and happy always.

Dah beberapa hari saya tak buat sebarang entry update to my blog. tiap kali nak update je, mesti ada je hal yang kena setel dulu. sudahnya terbengkalai la blog si epal hijau. 

Apa topik yang saya nak citer pun saya tak tahu, cuma ada a few things yang terbuku di hati lol... apa perasaan bila you dah rasa ada orang silently trying to sabotage awak? Geeerrkk!! ( siapa yang makan cili, dia terasa pedas ok? i tak tunding anybody) what i mean?? ada ke orang nk letak personal documents kat pc public, yang ada gambar-gambar personal, kalau banyak gambar sendiri tu takpe, ni gambar aku kut! MOTIFF??? bab kata budak tingtong!!! nasib la yg bukak, tengok, and bagitau aku tu kawan-kawan aku..i don't know what is your intention, but you really make me feel uncomfortable,.agak-agak la u, even i x peduli pun semua tu, but my friends always telling me about what u do, ( HEY, PEOPLE ARE WATCHING OKEY!) means like they're watching you near and far! jaga la attitude kalau nak orang sayang, buang la perasaan syak wasangka kat orang di sekeliling. pendek kata, kita senang dengan orang, orang pun akan senang ngan kita, sebab tak semua orang boleh jadi perfect, so do I. 

p/s: my baby boy is celebrating his birthday today! Love you :)

No comments: