Sunday, February 12, 2012

Madah muka buku.

Betul ke status kat facebook kita yang kita posted tu mencerminkan peribadi kita?  entah lah, to me, nak post apa-apa pun, janji tak mendatangkan mudarat pada orang lain sudah...tapi kalau post semata-mata nak cari gaduh, better not to do so lah! okeyh babes, now saya macam dah cam takde keje sangat, saya "copy" a few samples of my friends status which they posted in their own FB. :) yang agak interesting.

=====================READ THIS==============================
"mse skrg kite ingt kite hdup ssoh dh,ade byk mslh...tp kite lupe ad lagi org yg lbih ssoh,lbih byk mslh dr kite..jd hargailaa dri sndiri n insan dsekiling smtara msih ade wktu...b'baiklaa sesame mnusia...dkyh laa nk saling deki"...
"apabila saya mati saya akan menghantui anda..."
"masak sardin je .. Ari2 aku pkir nk msk menu pe..wak jadual r senang.." 
"saya....................."
"jadi diri sendiri"
"you are single but im married"..
"Jangan jadikan diri anda ibarat sekumpulan tisu-tisu kerana tugasnya adalah untuk mengesat benda -benda yang kotor....."
" :::hAkikAtnYa CintA boLeH bUat kiTa tErsEnYum "◕‿◕"
:::: CintA juGa boLeH bUat kiTa mEnAnGis "◕_◕"
"lemau dek bahang panas..."
"berubah itu mungkin mudah, tapu kekal dengan perubahan yang dibuat itu mungkin payah.."
"bengang tol ar..time nk cari kasot mst xde size.. :("
"Bullshit."
"menunggu...menanti....merindui.."
"Renungi kisah ini kerana situasinya sama cuma zaman yg berlainan. Sesungguhnya Nabi Muhammad manusia paling cemerlang akhlaknya".
p/s: macam-macam, comel taw! 
~ends~

No comments: