Wednesday, February 22, 2012

kalau nak orang hormat pada kita, tunjuk dulu rasa hormat awak pada orang tu.

Aku tak pernah nak menganjing kau sampai kau rasa martabat kau cam duk dalam longkang! sebab aku masih hormat kau sebab kau kawan aku dan sebab aku nak kawan lama ngan kau. tapi bilamana kau mula buat kurang ajar dengan aku, jangan anggap aku boleh sabar! sebab sabar manusia pun ada batasnya....lagi-lagi perempuang ganu kampung ,macam aku ni??!!! takde perkataan yang lain selain kau KURANG AJAR dan TAKDE RASA HORMAT PADA KAWAN takpun tu memang dah SIKAP SEBENAR kau! thankyousoverymuch darling! i love the way you guys HANJING aku! atleast aku "first" buat apa yang kau orang tak buat.


Even i wanna acts like kata-kata kau satu gurauan, tapi aku tetap rasa kau memalukan aku! dan thanks sebab kau berjaya gugurkan air mata aku,,,,sebab kau dah menjadi orang "kedua" yg tumpahkan air mata mahal aku! 


THANK YOU AGAIN BABES!

1 comment:

Anonymous said...

It's ok,don't peduli org2x cmtu..kdang2x, we must tegas don't trlalu ramah lg ngn org cmtu..maybe,they Akan respect kte more..