Tuesday, March 13, 2012

situasi dimana saya memberi reaksi sendiri, awak apa peduli?

 Salam semua, how do you do? I hope u guys doing good my dear friends. I miss to update my simple blog...cuma masa je yg tak mengizinkan....:(

situasi pertama: 
Kesalahan tu dah terang-terangan memang salah awak, tapi boleh pulak tuding jari, dan letakkan kesalahan itu di pihak orang lain.
bagi saya -- awak sangat kelakar lah! gth....

situasi kedua: 
Awak memang la hebat, hebat sangat! tapi awak masih nak tunjukkan kat orang di sekeliling awak yg awak tu hebat, haha!! rasanya takpayah kut, sebab org boleh nampak dah!
bagi saya -- sudahnya nampak rendah pulak martabat awak tu..gth...

situasi ketiga: 
Awak sedang duk baik-baik je kat tempat awak, tetiba ada minah/jantan ni mai kat tempat awak, kritik apa fesyen yg awak pakai, peha awak yg nampak besar ke apa lah!! 
bagi saya - - ehhh, pergi main jauh-jauh lah ngan orang yg taktahu nilai efsyen cam awak-awak ni..gth! korang ingat korang lawa sangat ke? sudahnya kena hanjing balik ngan aku! janji aku pakai lawa and aku lagi lawa dari korang..plus i got the attraction..wakakaka..gth..

situasi keempat: 
Awak tengah buat kerja awak, tetiba ada orang lain, mintak awak siapkan kerja dia.....
bagi saya - -......eh eh....perlu ke saya buat kerja ni? tak suka!! tapi terpaksa buat jugak!

situasi kelima:
Dikala awak sedang bergembira dengan kawan-kawan, tetiba dapat satu sms dari ayahanda tercinta yang berbunyi..."lamanya x dengar khabar, walhal baru semalam on the phone"....
bagi saya - - Abah, kamulah si penenang hati...dan kamu sangat sweet! I love you! muahhxx..

situasi keenam: 
Pagi, tengahari, petang, malam sebelum tidur.....awak akan sentiasa dapat panggilan daripada tunang tercinta! dan dia takkan pernah miss untuk ucapkan empat perkataan ni... I love u sayang! 
bagi saya - - saya sangat bertuah memiliki awak, dan saya harap awak akan sayang cinta saya sampai bila-bila... dan saya tahu awak akan selalu ada untuk saya! love u more sayang! muahxx...hugs!

p/s: apa motif saya shared semua ni? motifnya nak tanya ada tak berlaku situasi cam ni kat u all? and how u all reacts to it? hehe..btw, guys u look gorgeous! i need to continue my tasks. Salam.

1 comment:

Anonymous said...

Situasi 1- hoho,jarang tunding jari pde org laen ats salah sndiri,wakaka. Klu salah,biasanye..Trus Kate "ehem2" senyum2.. Haha!! Sekeliling mesti pham punye ;)

Situasi 2-Itu biase.nk mnte dpuji lebey..haha!normal2x

Situasi 3- org law Kate camtu kt sye, sye diam.., sy akn Kate.. Kte masing2x dgn care sndiri.. Thnx ats pndapat u pd I.. Ini adalah sye.. Tq , :)

Situasi 4-If dia dlm ksusahan,ok je tolong.. Tp klu sgaje myusahkan.. Tolong jugak.. but, klu Ade problem .. Don't blame pd sy :)

Situasi 5- yep,call ayah balek kot.. Tnye da mkan blom..

Situasi 6- :) xdpt mcmtu langsung! Haha!