Thursday, May 2, 2013

tak cukup masa.




Salam babes,

Sedar tak sedar dah masuk tanggal 2 Mei 2013, tinggal lagi beberapa hari sebelum rakyat Malaysia yg layak mengundi, dan telah berdaftar sebagai pengundi akan membuang undi untuk memilih kerajaan yg mereka suka. Dan aku sebagai petugas media, telahpun selesai menjalankan undi secara pos. Chewaaahh! Excited siot sebab ni first time undi. I vote for both, dun and parlimen, and u all pun sama ok, pangkah X kat dua-dua kertas undi. Hehe! Okey, apa pun xnak cerita proses mengundi kat sini, just ambil masa yg ada ini untuk update blog, cukup syarat update je ni. 

Tapi still nak ingatkan korang, pergi mengundi taw! Pilih la korang nak pilih sama pun, janji jangan bazirkan undi tu! Hehehe..

Errggghh... lama gila kut x update blog, walhal banyak je aku “feeling” nak post before this, tapi semuanya dikekang oleh waktu. Last-last hilang camtu je, sudahnya aku post la benda yg mengarut. Haha. 

Btw, aku sangat-sangat super duper busy lately, kalau nak tahu aku dah pun sambung balik pengajian aku di UITM, Shah Alam dalam course yg sudah pasti aku minat! Tapi yg jadi x best, awal-awal lagi aku dah macam give up sebab aku x boleh nak fokus sangat pada study aku, rupanya jadi student partime and pjj ni lebih mencabar. Sumpah, hectic hardcore sangat ok! Tiap hari aku rasa macam dikejar waktu. Masa selalu jadi masalah utama aku sekarang ni, aku sangat berkira dengan masa sekarang. Bagi aku, dalam 24jam tu lah aku perlu study, jawab quizzes, buat esaimen yg prof bagi, pada masa sama pergi kerja then proses skrip and report news untuk korang semua. Balik aku sambung study lagi, untuk jawab quizzes yg xkan habis dalam iclass aku tu. Wth!!! So tired babes. Makan? Ooohh..aku masih ada masa untuk makan, & aku akan makan bila aku lapar, anytime anywhere. Hehe.. 

Lagi buat aku haru biru bila fikir hanya 3 bulan lagi tinggal untuk big day aku. Hah? Big day? Am i gonna get married? It is for real? Ohmyyggg!!! 3 bulan lagiiiii.... yess, aku akan kahwin!!! untuk itu, aku la pada masa sama menjadi wedding planner untuk perkahwinan aku dan tunang aku, Aiman. (aiman buatapa? Dia buat part dia, berani dia x involve, aku kawen sorang-sorang nnt). Hehe!!! – tips: sentiasa diskus and cari barang perkahwinan, plan everything with your partner, sharing ideas is important okey! That’s what we did. So far kami xde masalah untuk itu. 

Tapi still ada lagi urusan-urusan yg wajib yg belum kami selesaikan. Soon after election ni aku akan sibuk menguruskan persiapan nikah aku pulak. InsyaAllah. Macam mana nak habiskan ayat ni? Dah xde idea dah nak tulis apa, nanti makin mengarut. Ok la uols, goodnight! Muahh... 

 ofismates.

 with Dato' Michelle Yeoh.

 hang out with girlfriend. Dieyla. 

 D'aiman collections. part of it. 

 


No comments: