Thursday, September 12, 2013

Kini saya tahu, hanya awak yg terbaik buat saya.

Untuk tempoh 5 tahun sebelum ini, saya dan awak masing-masing dalam fasa mengenali satu sama lain. setiao hari ada sahaja perkara baharu yg saya belajar tentang diri awak! Sesuatu yg saya pasti, awak lelaki yg boleh buatkan saya menangis kerana 'perangai" awak, awak juga lelaki yg buat saya ketawa macam perempuan gila sawan! Awak juga lelaki yg buatkan hati saya sakit setiap kali bergaduh, tapi awak juga lelaki yg buat saya rasa macam sunyi sepi gila bila kita dalam keadaan emosi. Pendek kata, semuanya awak, bangun tidur makan pakai saya semua awak jaga. Sekarang, saya dan awak kita dah jadi suami isteri, saya harap awak mampu jadi suami yg baik yg boleh menjaga dan membimbing saya. Saya juga berdoa semoga saya mampu menjadi isteri yg terbaik buat awak. Awak jangan sesekali berhenti mencintai dan menyayangi saya. Awak saya juga minta maaf untuk salah dan silap saya selama ini. I love you syg.

p/s: Dalam sesuatu hubungan, bukan tiada cabaran, bukan tiada naik turun. just the matter how u and ur partner gonna handle it. InsyaAllah andai jodoh telah ditetapkan olehNYA..pasti bersama ke syurga.

1 comment:

Tengkubutang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 81
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/