Tuesday, March 9, 2010

"JAHAT BUDAK TU ORH".....

Passport photo of mine :)
Salam semua,


Coretan aku untuk kali ini, hanya menggambarkan kesedihan yang menyelubungi hati, dua minggu tiada sebarang entry yang di poskan. Adakah sebab terlalu sibuk, atau sebab tak tahu dimana untuk memulakannya.


Aku lebih rela biarkan air mata menemani harihariku, satu kelegaan yang teramat bila kita titiskannya. SUMPAH!!


Mugkin benar, hanya kerana terlalu jujur dan naif, kita disalahertikan. Keburukan jangan sesekali ditunjukkan, walau seburuk mana pun hal tersebut. (adakah adil???..)


~~“Bangkai GAJAH, lamalama pun PASTI dapat DIHIDU”~~


Sama sekali takkan aku setuju dengan katakata beliau, sudah la menutup kekurangan, ketidaksempurnaan, enggan pula mengakui kesilapan. Manusia, angkuh benar apabila wang dan kuasa membaluti tubuhmu itu.


Pernah tak luangkan 5 saat untuk berfikir apakah yang akan berlaku jika kita tak punyai apa apa? PERNAHKAH???..........Pernahkah terfikir jika darah daging sendiri di “torture” di khalayak ramai?....Tak pernah, sebab tak mungkin akan terjadi baginya, Tapi, sesuatu yang tak MUSTAHIL untuk semua itu berlaku bukan?.....


P/s: Terima kasih TUHAN kerana pertemukan aku dengan beliau, akan ku jadikan semua itu sebagai tauladan bagi diriku, moga dijauhkan sifat riak seperti itu. Amen~~


Terima kasih juga pada beliau, kerana telah mengajar aku agar menjadi lebih tabah dan cekal. Dan terima kasih kerana juga berjaya menjatuhkan aku di khalayak jika itu sememangnya niatmu.


One forgotten moments in my life EVER, with the SURPRISED MEETING that U’ve done..


Thank you.


(Not to mention your name here sir, because I know u will be turning to Ugly Incredible HULK ever... Hee :))

3 comments:

dieyla yusof. said...

incredible hulk?haha.
ingat pulok mu ngn lin panggil aku cam2.haha.

nana.what happen dear?
sabar ok.manusia biasa la ble duk kat atas.

Jay said...

jadikan pengajaran k..:)

Diana Alim said...

:)) hee..mu incredible hulk yg siuman..ok dear!! sentiasa bersabar, dan akan dijadikan sebagai pengajaran dalam hidup saya :)