Monday, June 27, 2011

thanks to all for a worderful 48hours.

Salam readers,
semoga semuanya berada dalam keadan baik-baik okey.
saya sempat luangkan masa selama 48jam di kampung halaman. dan waktu 48jam yang saya ada, saya utilize semaksima yang mungkin, untuk diabadikan sebagai kenangan terindah bersama keluarga,dan insan tercinta. 



sempat jugak kumpulkan topfriends yang ada just for breakfast.
lokasi: di pantai batu burok. 

sempat hangout with mr.love.
jambu best, if nak cuba, sila ke mydinmall okey!

nama saya ee...ee..saya suka buat perangai.

sampai kat tempat parking, suddenly, mrlove buat "giler+romantik", keluarkan gitar dia then nyanyi. (terharu) he he he...
 lepas beli barang kat pasaraya, sempat singgah pantai teluk ketapang for ikan celup tepung.
if datang K.T, Wajib  singgah makan ict okey.

p/s: photos barbeequee with my families ada dalam cam abah, xsempat transfer.
hu hu hu...

Buat tu buat ni, sekejap je dah habis 48jam, bersamaan 2hari satu malam saya berada di kampung halaman. rasa cam sekejap sangat masa berlalu, memang takpuas duduk rumah. kalau boleh, nak kerja pun dari rumah, tapi apakah daya, memang mustahil.

Dan untuk perjalanan pulang ke kuala lumpur, mrlove belikan saya tiket bus coach eksekutif "Nice", bagi saya feel untuk balik KL, bayangkan naik bas tu, cam naik flight, bezanya cuma kat atas jalan raya, layanan terbaik, blanket disediakan, pillow ada, foods and baverages pun ada, jadi saya syorkan, untuk siapa-siapa yang inginkan keselesaan, cubalah perkhidmatan bus "Nice"-bawah Transnasional-

No comments: