Sunday, July 6, 2014

Updated!

Assalamualaikum w.b.t,

Dah lama saya tak update blog,  dah dekat setahun kalau tengok dari last post, bukan apa, sebelum ni blog saya tak boleh nak post apa-apa, mungkin ada masalah dengan setting, tapi hari ni saja cuba-cuba try bukak, Alhamdulillah boleh, lepas ni boleh lah saya update apa-apa perkembangan.

So far, hidup saya amat baik.

Selepas berumah tangga ni, hidup berubah jugak, sebab yelah dah bersuami kan, tapi seronok sangat sebab paling ketara, ada teman tidur, teman makan, teman borak , teman tengok TV, teman gaduh-gaduh manja. semua lah dah berteman.

Sekarang ni pun, cukup waktu kalau tiada keperluan untuk saya stay di ofis, saya akan cepat-cepat balik rumah. Bukan apa, sebab dah ada komitmen baharu.

Apa pun, kehidupan rumah tangga ni banyak cabarannya. Saya hanya sentiasa doakan kehidupan saya bersama suami serta keluarga mertua akan dilindungiNya. Ameen.

Got to go.

Salam.

No comments: